هشدار برای مشتریان اینترنتی
گرانی دلار به خواست دولت انجام شده/ می‌خواهند کاهش صادرات را با افزایش قیمت ارز جبران کنند
شهریور 20, 1396
آموزش اصناف از طریق فضای مجازی
شهریور 20, 1396

عاقبت خرید از ” زنبیل ” مساوی با پشیمانی

فروشگاه اینترنتی زنبیل ، پس از سفارش کالا توسط خریدار ، بدون هماهنگی با سفارش دهنده ، کالای دیگری را به صورت بسته بندی شده ارسال می کند و فاکتور های ارسالی فاقد مهر و امضاء و گارانتی می باشد.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

خرید از زنبیل

گفتگو خبرنگار ”  رازق  ” با یکی از مشتریان فروشگاه اینترنتی زنبیل :

به دنبال خرید جارو برقی به سایت زنبیل بر خوردم که قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی داشت. بعد از ثبت سفارش فورا از دفتر شرکت با من تماس گرفتن که اجازه بدید قیمت و موجود بودن مدل مورد نظر شما رو تو انبار چک کنیم. ابتدا امیدوار شدم که چقدر پیگیر و سریع هستن و سریع تماس گرفتن. ۲ ساعت بعد مجددا تماس گرفتن که بله موجوده ولی قیمتش ۴۰ هزار تومن بیشتر شده. قیمت پست هم بهش اضافه میشه و فاکتور رو صادر کردن. بعد با کمی تحقیق فهمیدم که اصلا انبار ندارن و بعد ثبت سفارش توسط مشتری تازه میرن تو بازار دنبال جنس.

دوباره بعد از اون با من تماس گرفتن که اگه قبل از پایان وقت اداری پول رو واریز کنید همین امروز ارسال میشه و ۲۴ تا نهایتا ۴۸ ساعت بعد به دستتون میرسه. خلاصه دل رو به دریا زدم و جارو رو سفارش دادم . در روز سه شنبه.

چهارشنبه، پنجشنبه و حتی تا ۱۱ صبح شنبه صبر کردم. بعد باهاشون تماس گرفتم (با همان شماره ای که با من تماس گرفته بودند) که بسته به دستم نرسیده هنوز. یه خانوم گفت بررسی میکنم اطلاع میدم الان. ۲ ساعت گذشت بعد از ۲ ساعت دوباره با موبایل تماس گرفتم. تلفن رو برمیداشتن حرف نمیزدن و یا اصلا بر نمیداشتن. با یک شماره دیگه تماس گرفتم گوشی رو برداشتن من رو وصل کردن به یه آقایی اون هم بهم گفت با شما تماس میگیرم و نتیجه رو اطلاع میدم. خلاصه بعد ۲ ساعت دیگه که حدودا ۴ بعدازظهر بود اون آقا تماس گرفت که پست به بسته بندی ایراد گرفته و جارو برقیتون برگشت خورده و ما مجددا براتون میفرستیم و عذرخواهی… در حالیکه کاملا مشخص بود اصلا یادشون رفته ارسال کنن.

بعد رفتم تو اینترنت یکم جستجو کردم در مورد سایت زنبیل و چیزای خوبی ندیدم متاسفانه. حتی یه نفر  تو یه گروه تلگرامی این پیام رو ارسال کرده بود همون روز  دقیقا!!! که از درستی یا نادرستیش اطلاع ندارم.

فردا صبحش یعنی یکشنبه تماس گرفتم و گفتم  به اون آقا وصل کنید و بهش گفتم حتما ارسال می کنید؟ گفت خیالتون راحت.

یکشنبه، دوشنبه تا سه شنبه ظهر دوباره صبر کردم (یعنی دقیقا یک هفته بعد از سفارش) مجددا تماس گرفتم و بعد چند بار موفق شدم صحبت کنم و گفتن شماره مرسوله رو برام میخونن نیم ساعت دیگه که دیگه خبری ازشون نشد تا…..یه ایمیل اومد حدودای ۷ شب که توش شماره مرسوله نوشته بود و وقتی چک کردم تو سایت پست دیدم همین امروز ۱ ساعت قبل تحویل اداره پست دادن.

بعد ۲۴ ساعت از طریق پست تحویل گرفتم و خداروشکر خود جارو مشکلی نداشت منتهی یه فاکتور بدون مهر برام فرستادن. از اونجایی که جارو دوسال گارانتی داره به شرکت گارنتیش (شکوفا الکتریک) زنگ زدم و اونا هم گفتن که فروشنده باید روی برچسب گارنتی مهر و  تاریخ بزنه و فاکتور داشته باشید واگرنه گارنتی شامل دستگاه شما نمیشه. که متاسفانه هیچ مهری از این شرکت موجود نیست.

دیگه هم تماس نگرفتم چون میدونم فایده نداره

انتهای پیام /

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

1 دیدگاه

  1. حمید یاری گفت:

    منم دقیقا این مشکل باهاش داشتم . تشک ازش خرید کردم نوع و سایز تفاوت داشت . چون محصول باز کرده بودم پس نمیگرفت و شکاست هم به جایی نرسید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

//]]>